• Rejestracja
  • Logowanie
  • Pomoc
  • Perfumeria allure
    Twój koszyk jest pusty
    INFOLINIA
    +48 575 092 810
    DARMOWA DOSTAWA
    od 400zł
      
    Producenci
    Newsletter
    Chcesz otrzymywać informacje o promocjach, rabatach i nowościach? Wpisz swój e-mail:
    E-mail:
    Twoje imię:
    Sprawdź nas

    Opinieo.pl - Perfumeria Allure słucha swoich klientów
    Pomoc



    Nasi konsultanci chętnie służą pomocą pod adresem e-mail:
    sklep@perfumeria-allure.pl 

    Najczęstsze pytania: 

    1. W jakich godzinach kurier dostarczy mi przesyłkę?

    Generalnie nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłek. Jeżeli większą część dnia spędzają Państwo w pracy, to proponujemy dostawę zamówienia na adres firmowy. W pozostałych przypadkach pozostaje kontakt z właściwym oddziałem firmy kurierskiej. Informacje na temat numerów paczek oraz kontakty do oddziałów udzielamy pod numerem telefonu +48 575 092 810 lub sklep@perfumeria-allure.pl

    2. Czy przyjmujecie zamówienia od osób mieszkających za granicą?

    Realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.  

    3. Mieszkam w Złotowie, czy w związku z tym, mógłbym odebrać zamówienie osobiście?

    Nie ma problemu z odbiorem produktów w naszej siedzibie. Przy odbiorze osobistym obowiązuje dopłata do wartosci produktu w wysokosci 10zł

    4. Czym różni się tester od klasycznych wód w kolorowym opakowaniu?

    Podstawowa różnica dotyczy ceny. Testery, ze względu na uboższą szatę graficzną, są tańsze od innych wód reprezentujących wybrany zapach. Produkty z oznaczeniem TESTER, posiadają najczęściej szary lub biały, tekturowy kartonik. Zdarza się jednak, że opakowanie testera odpowiada szacie graficznej lansującej daną linię zapachową a jedyna różnica, dotyczy oznaczenia TESTER. Warto także dodać, że w wielu przypadkach flakony testerów nie posiadają korka. W niektórych wydaniach zapachy testerów są trwalsze od zapachu klasycznych wód danej linii.

    Powrót